Онлайн курси для вчителів з методики використання дистанційних технологій навчання
(дистанційні модулі підвищення кваліфікації)
Воротникова І.П. “Організація та особливості змішаного навчання”
Воротникова І.П Організація та особливості дистанційного навчання
Морзе Н.В., Воротникова І.П. Освітні тренди та використання цифрових технологій навчання.
Гавронський В.В. Організація навчання за технологією “Перевернутий клас”
Гавронський В.В. Як використовувати відео на уроці та в дистанційному навчанні
Воротникова І.П. “Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання”
Уманець В.О. Teams в організації освітнього процесу
Гавронський В.В. Онлайн сервіси для створення тестів і анкет
Сапсай І.В.Створення вправ та завдань для оцінювання навчальних досягнень
Дика Н. М., Глазова О. П. Дистанційне та змішане навчання в школі: поняття, терміни, моделі
Дика Н. М. Мовний імідж вчителя закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
Рудик О.Б. Вимоги до навчально-методичного забезпечення дистанційного та змішаного навчання інформатиці
Гавронський В.В. Комп’ютерні симуляції та методика їх використання під час навчання фізики
Якунін Я.Ю. Особливості дистанційного та змішаного навчання біології та хімії
Філоненко І.О. Особливості дистанційного та змішаного навчання хімії
Чанцева Н.І. Методика вивчення географії в умовах змішаного і дистанційного навчання
Рак Л.М. «Дистанційна та змішана форми викладання предметів «Трудове навчання» і «Технології»
Сапсай І.В. STEM підхід до навчання: електронні освітні ресурси
Воротникова І.П.Використання динамічних моделей на уроках математики
Герасимович О.М. Візуалізація навчального контенту при викладанні математики
Дика Н. М.Мовна особистість вчителя-словесника в умовах розвитку цифрового освітнього середовища
Дика Н. М.Вивчення морфології з елементами дистанційного навчання в ЗНЗ
Дика Н. М., Глазова О. П. Дистанційне та змішане навчання української мови
Глазова О. П.Розвиток емоційного інтелекту учнів на уроках української мови (фрагмент орієнтовного сценарію дистанційного уроку)
Сафарян С.І.Дистанційні форми роботи у процесі навчання літератури
Жарікова Л.М. Successful Writing for Exams
Шкіренко О.В. Information technology (IT)
Співакова Л.О. Teaching languages for primary students. Let’s put theory into practice
Дроботенко С.В. Teaching teens Online: First Things First
Лисиця О.М. Dealing with New Vocabulary in e-Learning and Face-to-Face Learning Environments
Кравчук Л.В., Полякова О.В. Як організувати дистанційний урок у початковій школі.
Кравчук Л.В., Полякова О.В. Можливості інтеграції в початковій школі в умовах дистанційного навчання: що має знати кожний учитель.
Третяк О.П. Організація змішаного навчання учнів початкових класів.
Дудар О.В., Комаров Ю.С., Левітас Ф.Л., Трухан О.Ф. Як підготувати та провести дистанційний урок історії
Левітас Ф.Л. Як підготувати майстер-клас з історії: педагогічна інновація.
Трухан О.Ф. Використання елементів педагогічної технології "перевернутого класу" у процесі навчання історії в школі